• Phone600 200 200

    Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora

Co nas wyróżnia?

Czyli dlaczego warto wziąć pożyczkę w Providencie?

  • Indywidualne podejście

    Zawsze jesteśmy blisko naszych Klientów. Umowa pożyczki zawierana jest w domu Klienta lub przez internet, a oferta dopasowana do jego indywidualnych potrzeb oraz możliwości.

  • Szeroki wybór

    Cały czas zmieniamy i dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb Klientów. Oferujemy Pożyczkę Samoobsługową dostępną przez internet oraz Pożyczkę Dopasowaną zapewniającą obsługę Doradcy Klienta. Dajemy wybór między pożyczką z ratą tygodniową lub miesięczną, jak również między obsługą domową, a przelewem. Naszą ofertę dedykujemy zarówno Klientom indywidualnym, jak i firmom.

  • Wiarygodność

    Jesteśmy na polskim rynku od 1997 roku. Z naszych usług skorzystało już 4 mln Klientów, którzy wysoko oceniają ich jakość. Z powodzeniem działamy także na rynkach zagranicznych.

  • Minimum formalności

    Do złożenia wniosku o pożyczkę wymagany jest dowód osobisty, a tylko w niektórych przypadkach także zaświadczenie o dochodach. Decyzja wydawana jest szybko, nawet w ciągu 1 dnia dla Pożyczki Dopasowanej oraz bezpośrednio po wypełnieniu formularza online dla Pożyczki Samoobsługowej

  • Brak ukrytych kosztów

    Udzielamy pożyczek na jasnych zasadach. Nigdy nie pobieramy innych opłat niż te zawarte w umowie, a wcześniej dokładnie przedstawione Klientowi w trakcie procesu aplikowania online lub przez Doradcę Klienta.

  • Ubezpieczenia

    Pomoc na jaką można liczyć w trudnych sytuacjach losowych jest bardzo istotna. Na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń losowych nasi Klienci mogą skorzystać ze specjalnie dla nich przygotowanych opcjonalnych ofert ubezpieczeniowych. Wspólnie z:
    - AXA Ubezpieczenia Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. stworzyliśmy unikalny na rynku „Pakiet Medyczny dla Klientów Providenta”. Ubezpieczenie „Pakiet Medyczny” daje naszym Klientom poczucie bezpieczeństwa i wygody w trudnych sytuacjach m.in. w przypadku pobytu w szpitalu, złamań i nagłego zachorowania.
    - MetLife Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. oferujemy „Pakiet Ochronny”, który umożliwia szybszą rekonwalescencję oraz wsparcie ubezpieczonym Klientom, a także ich bliskim w najtrudniejszych chwilach.

  • Promocje

    Systematycznie pracujemy nad atrakcyjnością naszego produktu i jak najlepszym dopasowaniem go do potrzeb naszych Klientów. Na bieżąco wprowadzamy nowe promocje.

  • Wygodny kontakt

    Wystarczy, że zadzwonisz na naszą infolinię, wyślesz sms’a lub e-mail’a albo wypełnisz formularz na stronie internetowej, a my niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy ofertę. Jesteśmy do dyspozycji 7 dni w tygodniu od 7:00 do 21:00.

Co nas wyróżnia?

Obsługa Klienta

Numer telefonu: 600 200 200 Email: bok@provident.pl

FAQ

W razie jakichkolwiek wątpliwości tu znajdziesz odpowiedzi na Najczęściej Zadawane Pytania.

Co nas wyróżnia?

Jesteśmy zaufaną organizacją, która cieszy się 20-letnią historią pomagania swoim Klientom.