Dlaczego warto?

Wypłata podczas wizyty Doradcy
Natychmiastowa wypłata nawet całego limitu kredytowego w gotówce podczas wizyty Doradcy w dniu zawarcia umowy

Do 10 000 zł
nawet do 10 000 zł limitu
na karcie kredytowej

Wygodny okres spłaty
Zobowiązanie spłacasz co miesiąc przez 11 miesięcy, a każdego miesiąca dostajesz mailowo wykaz wszystkich transakcji
Karta kredytowa Provi Smart
4 kroki do Twojej karty kredytowej
Wypełniasz formularz internetowy
Podajesz podstawowe dane kontaktowe.
Podpisanie umowy z Doradcą
Spotkanie w dogodnym dla Ciebie miejscu. Po pozytywnej weryfikacji zdolności kredytowej, podpisujesz umowę z Doradcą.
Wypłata u Doradcy
Doradca może dokonać pierwszej wypłaty w gotówce do wysokości całego przyznanego limitu kredytowego.
Otrzymanie karty kredytowej i nadanie PIN/e-PIN
Po kilku dniach otrzymasz kartę kredytową. PIN/e-PIN możesz nadać przez aplikację ProviGo. Korzystaj swobodnie z limitu karty kredytowej.

Poznaj zalety karty kredytowej
Provi Smart w Providencie
Aplikacja mobilna
Korzystaj z aplikacji ProviGo i miej wszystko pod kontrolą.
Nie korzystasz, nie płacisz
Opłaty ponosisz tylko za wykorzystany limit
Bezpieczeństwo
Bezpieczne płatności online z 3D Secure. Zwiększone bezpieczeństwo dzięki jednorazowym kodom SMS oraz hasłu e-PIN, które umożliwiają potwierdzenie płatności dokonanej kartą kredytową.
Zgubiłeś lub skradziono Ci kartę kredytową?
Sprawdź jak szybko zablokować kartę kredytową Provi Smart
Pobierz aplikację ProviGo i zarządzaj swoją kartą kredytową
Nadanie PIN/ePIN do karty
Zmiana kodu PIN/e-PIN do karty kredytowej jest teraz prostsza niż kiedykolwiek. Możesz to zrobić bezpośrednio w aplikacji mobilnej ProviGo.
Wystarczy zalogować się, przejść do ustawień PIN/e-PIN. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby ustawić nowy kod. Cały proces jest szybki i bezpieczny, dzięki czemu możesz natychmiast zacząć korzystać z nowego PIN-u.


Sprawdzenie wysokości spłaty kwoty minimalnej
W aplikacji otrzymasz powiadomienie o wygenerowaniu Miesięcznego Zestawienia Transakcji. Znajdziesz tam też dokładne informacje o kwocie do spłaty oraz terminie płatności. Dzięki temu zawsze pod ręką będziesz mieć dane potrzebne to terminowego regulowania należności związanych z obsługą karty kredytowej.


Aktualny dostępny limit na karcie
W aplikacji ProviGo znajdziesz informacje o aktualnie dostępnym limicie na karcie. Dzięki temu dowiesz się z jakiej dokładnie kwoty możesz jeszcze skorzystać.


Historia transakcji kartowych oraz wszystkich spłat
W aplikacji ProviGo znajdziesz informacje o wszystkich spłatach karty kredytowej. Będziesz mieć również dostęp do historii transakcji wykonanych kartą.


Wgląd do najważniejszych dokumentów
W aplikacji łatwo znajdziesz najważniejsze dokumenty związane z kartą kredytową: Tabelę Opłat i Prowizji oraz Regulamin Kart Kredytowych.


Przykładowy schemat jak działa karta kredytowa
Potrzebujesz gotówki na nowy telewizor?
Jeśli spłacisz całą wykorzystaną kwotę kredytu przed zakończeniem pierwszego cyklu rozliczeniowego karty, nie poniesiesz kosztów korzystania z limitu kredytowego oraz odsetek (dotyczy transakcji bezgotówkowych).
Jeśli decydujesz się na skorzystanie z kredytu, Twoje zobowiązanie rozłożymy na 11 miesięcznych kwot do spłaty (naliczamy opłaty i odsetki).
PierwszyI miesięczny cykl rozliczeniowy
Wypłata całości lub części limitu kredytowego w gotówce u Doradcy Klienta. Opłata w wysokości 10% od kwoty wypłaty.
5 marca
- zawarcie umowy
- wypłata gotówki przez Doradcę Klienta¹
- wypłaty w bankomacie¹
- płacenie kartą w sklepie
¹ opłata zgodna z Tabelą Opłat i Prowizji
DrugiI miesięczny cykl rozliczeniowy
Spłacona kwota minimalna w części kapitałowej odnawia dostępny limit. Pieniądze, które zostały przez Ciebie spłacone, są ponownie do Twojej dyspozycji i możesz wypłacić je w bankomacie lub używać do płacenia kartą w sklepie.
5 kwietnia
- zamknięcie miesięcznego cyklu rozliczeniowego
- wygenerowanie miesięcznego zestawienia transakcji
- spłata minimalna składająca się z części kapitałowej, odsetek, opłaty w wysokości 2,45% kwoty wykorzystanego limitu oraz opłat za transakcje gotówkowe
19 kwietnia
- data, do której należy dokonać spłaty kwoty minimalnej z wyciągu z 5 kwietnia
5 maja
- zamknięcie miesięcznego cyklu rozliczeniowego
- wygenerowanie miesięcznego zestawienia transakcj
- spłata minimalna składająca się z części kapitałowej, odsetek, opłaty w wysokości 2,45% kwoty wykorzystanego limitu oraz dodatkowych opłat np. za transakcje gotówkowe
Najczęściej
zadawane pytania
Jak złożyć wniosek o kartę kredytową?
|
Jaki jest maksymalny limit kredytowy na karcie?
|
Jak długo jest ważna karta kredytowa Provi Smart?
|
Jak aktywować kartę kredytową Provi Smart?
|
Czy kartą kredytową Provi Smart można wypłacić gotówkę z bankomatu?
|
Czy kartą kredytową Provi Smart mogę płacić za zakupy w internecie?
|
Jak mogę spłacić wykorzystany limit kredytowy?
|
Jak zablokować kartę kredytową Provi Smart?
|
Dokumenty do pobrania
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Provident Polska S.A. w celach marketingowych innych firm, które współpracują z Provident. Zgoda dotyczy danych podanych przeze mnie oraz zebranych przez Provident Polska S.A. w związku ze świadczeniem mi usług oraz realizowaniem przeze mnie płatności. Zgoda obejmuje także profilowanie danych, które ma na celu dopasowanie oferty do moich oczekiwań i możliwości finansowych. Dane nie będą udostępniane wspomnianym podmiotom.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.
Administrator
Administratorem danych jest Provident Polska S.A., z siedzibą w Warszawie, ul. Inflancka 4A, 00-189 Warszawa.
Dane kontaktowe
Możesz skontaktować się z nami:
- poprzez e-mail: bok@provident.pl
- telefonicznie pod numerem: 600 400 150 (koszt połączenia według taryfy operatora)
- pisemnie na adres naszej siedziby.
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym możesz się skontaktować:
- poprzez e-mail: IOD@provident.pl
- pisemnie na adres naszej siedziby.
Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania
Twoje dane będziemy przetwarzać, aby:
- zweryfikować dostępność wstępnej oferty i przedstawić Ci ją telefonicznie w odpowiedź na wypełniony formularz kontaktowy – na podstawie Twojej zgody;
- rozpatrywać reklamacje – przetwarzanie jest niezbędne, aby wypełnić nasz obowiązek prawny, który wynika z przepisów o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej ;
- przeciwdziałać nadużyciom – przetwarzanie danych odbywa się w ramach tzw. prawnie uzasadnionego interesu Administratora i służy zapobieganiu nadużyciomi ściganiu przestępstw popełnionych na naszą szkodę;
- potwierdzić Twoją tożsamość na podstawie informacji pozyskanej przez podmiot upoważniony do świadczenia usług weryfikacyjnych z banku, który prowadzi Twoje konto bankowe (weryfikacja 1pln) – przetwarzanie zależy od Twojej decyzji dotyczącej sposobu weryfikacji. Dane otrzymamy na Twoje zlecenie;
- realizować cele analityczne – przetwarzanie danych odbywa się w ramach tzw. prawnie uzasadnionego interesu Administratora jakim jest zarządzanie naszą działalnością (tzw. ryzykiem operacyjnym). Stosujemy odpowiednie środki, które chronią interesy lub prawa i wolności osób, których dane przetwarzamy (np. pseudonimizację lub szyfrowanie danych);
- realizować cele marketingowe, z wykorzystaniem profilowania, które dotyczą produktów i usług oferowanych przez nas:
- w okresie, w którym obowiązuje umowa kredytu konsumenckiego przetwarzanie odbywa się w ramach tzw. prawnie uzasadnionego interesu Administratora,
- po zakończeniu umowy kredytu konsumenckiego lub gdy nie dojdzie do jej zawarcia – na podstawie Twojej zgody;
- realizować cele marketingowe, z wykorzystaniem profilowania, które dotyczą produktów i usług oferowanych przez firmy współpracujące z nami – na podstawie Twojej zgody;
- udostępniać dane w celach marketingowych do innych spółek z Grupy International Personal Finance** (w skład której wchodzi Provident Polska S.A.) – wyłącznie na podstawie Twojej zgody;
- realizować cele archiwalne i dowodowe – przetwarzanie danych odbywa się w ramach tzw. prawnie uzasadnionego interesu Administratora, jakim jest np. obrona ewentualnych roszczeń;
Źródło pochodzenia danych osobowych
- Dane osobowe pozyskujemy od Ciebie, kiedy wypełniasz formularz kontaktowy (w tym numer PESEL, imię, nazwisko, email, telefon).
- Bierzemy pod uwagę informacje, które są przetwarzane w naszych wewnętrznych bazach (jeśli wcześniej składałeś/aś wniosek lub zawierałeś/aś umowę o kredyt konsumencki z Provident Polska S.A.).
- Zbieramy również dane cyfrowe, np. adres IP, dane dotyczące sesji i urządzenia, z którego korzystasz.
Odbiorcy danych
W zależności od celu przetwarzania, Twoje dane możemy przekazywać:
- podmiotom, które przetwarzają dane osobowe na nasze zlecenie, m.in. dostawcom usług, aby mogli utrzymać systemy informatyczne, przechowywać dane, drukować korespondencję, jak również prowadzić komunikację marketingową, usługi pocztowe i windykacyjne. Podmioty te przetwarzają dane na podstawie zawartej z nami umowy i wyłącznie zgodnie z naszymi poleceniami;
- podmiotom z grupy International Personal Finance** – na podstawie Twojej zgody na udostępnienie danych w celach marketingowych;
Przekazywanie danych do państwa trzeciego (poza EOG)
Twoje dane mogą być przekazywane do podmiotów przetwarzających, które znajdują się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym..
Odbywać się to będzie tylko pod warunkiem zastosowania zabezpieczeń i środków ochrony prawnej, które są zgodne z przepisami RODO.
Masz prawo uzyskać informacje na temat środków, które zastosowaliśmy, aby chronić Twoje dane. Aby to zrobić, możesz złożyć wniosek na dane kontaktowe, które wskazaliśmy powyżej
Okres przetwarzania danych osobowych
Twoje dane będziemy przetwarzać:
- do momentu zrealizowania Twojego zgłoszenia (maksymalnie do 60 dni od wypełnienia formularza);
- do momentu wygaśnięcia uprawnień do składania żądań, które dotyczą skarg, wniosków i innych roszczeń;
- w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania jest zgoda – do czasu kiedy ją wycofasz lub przez okres na jaki jej udzieliłeś;
- do czasu uwzględnienia uzasadnionego sprzeciwu na przetwarzanie danych.
Informacja o dobrowolności albo wymogu podania danych
Podanie danych jest dobrowolne, ale jednak konieczne, aby zweryfikować, czy mamy dla Ciebie wstępną ofertę.
Podanie danych osobowych do celów marketingowych jest dobrowolne.
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
Decyzję, aby przyznać Ci kredyt konsumencki podejmiemy w sposób zautomatyzowany (bez wpływu człowieka) poprzez sprawdzenie dostępności wstępnej oferty
Decyzję podejmiemy na podstawie danych, które:
- zebraliśmy z formularza kontaktowego, który u nas wypełniłeś, oraz dotychczasowej historii współpracy (jeśli wcześniej składałeś/aś wniosek/zawierałeś/aś umowę o kredyt konsumencki z Provident Polska S.A.);
Sposób i kryteria zautomatyzowanego podejmowania decyzji regularnie weryfikujemy, żeby sprawiedliwie, skutecznie i bezstronnie podejmować decyzje.
Jeśli decyzję podejmujemy w sposób zautomatyzowany, to masz prawo tę decyzję zakwestionować, uzyskać wyjaśnienia co do decyzji, która wynika z takiej oceny oraz jej podstaw i wyrazić swoje stanowisko. Zapewniamy wtedy interwencję pracownika (sprawę rozpatrzy wtedy człowiek), który sprawdzi dane i podejmie decyzję. W tym celu należy skontaktować się z nami na dane kontaktowe, które wskazaliśmy powyżej.
Prawa osoby, której dane osobowe dotyczą
- Masz prawo dostępu do Twoich danych oraz prawo żądania, aby je sprostować, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie;
- Jeśli przetwarzanie Twoich danych osobowych wskazuje na nasz prawnie uzasadniony interes, masz prawo wnieść sprzeciw wobec ich przetwarzania. W szczególności masz prawo sprzeciwić się wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania w tych celach;
- Jeśli przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie zgody, masz prawo wycofać ją w dowolnym momencie. Nie wpłynie to na zgodność z prawem przetwarzania, które realizowaliśmy na podstawie zgody zanim ją wycofałeś;
- Jeśli Twoje dane przetwarzamy w celu zawarcia i wykonywania umowy kredytu konsumenckiego lub na podstawie zgody, to masz także prawo przenieść swoje dane osobowe. Otrzymasz od nas wtedy dane osobowe w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie elektronicznym. Prawo do przeniesienia obejmuje dane, które nam dostarczyłeś i które przetwarzaliśmy w sposób zautomatyzowany. Możesz przesłać te dane innemu Administratorowi danych.
Aby skorzystać z tych praw, możesz skontaktować się z nami lub z inspektorem ochrony danych. Dane kontaktowe wskazaliśmy powyżej.
Masz również prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
** Aktualna lista podmiotów z grupy International Personal Finance znajduje się na stronie www.provident.pl/grupa
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Provident Polska S.A. w celach marketingowych po wygaśnięciu umowy, która dotyczy produktów Spółki lub gdy nie dojdzie do jej zawarcia. Zgoda dotyczy danych podanych przeze mnie oraz zebranych przez Provident Polska S.A. w związku ze świadczeniem mi usług oraz realizowaniem przeze mnie płatności. Zgoda obejmuje także profilowanie danych, które ma na celu dopasowanie oferty do moich oczekiwań i możliwości finansowych.
Zgadzam się, aby moje dane osobowe podane przeze mnie oraz zebrane przez Provident Polska S.A. w związku ze świadczeniem mi usług oraz realizowaniem przeze mnie płatności, były udostępniane przez Provident Polska S.A. w celach marketingowych do innych podmiotów z Grupy International Personal Finance. Lista tych podmiotów znajduje się na stronie www.provident.pl/grupa.