Pożyczka

Wygodnie zarządzaj swoją pożyczką. Jednym kliknięciem sprawdzisz aktualne saldo, datę najbliższej wpłaty i wszystkie inne dane dotyczące pożyczki.

Ubezpieczenie

Sprawdź, co przysługuje Ci w ramach ubezpieczenia. Korzystaj z usług medycznych i odbieraj świadczenia.

Oferta

Poznaj ofertę Providenta i dowiedz się, co jeszcze dla Ciebie przygotowaliśmy. Dzięki aplikacji najszybciej dotrzesz do promocji i dodatkowych ofert.

Aplikacja ProviGo
– poznaj korzyści!

Dla Klientów z pożyczką online,
pod warunkiem, że umowa została zawarta po dniu 26.01.2022 r.
oraz Klientów z obsługą domową

Prosto

Korzystanie z aplikacji jest naprawdę proste. Kilka kliknięć dzieli Cię od wygodnego i bezpiecznego zarządzania pożyczką online. W razie potrzeby pomoże Ci Doradca Klienta. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz na ekranie swojego telefonu.

Sprawnie

W aplikacji znajdziesz aktualne dane kontaktowe do Doradcy Klienta i kierownika regionu. Jeśli Doradca nie będzie dostępny, aplikacja poinformuje Cię o zastępstwie.

Szybko

Aplikacja zajmuje niewiele miejsca w pamięci telefonu. Działa sprawnie nawet na starszych modelach.

Bezpiecznie

Korzystanie z aplikacji jest stuprocentowo bezpieczne. Dane są szyfrowane i zabezpieczone numerem PIN, który ustawiasz przy pierwszym uruchomieniu. Tylko Ty masz dostęp do swojego konta.

Jak zacząć korzystać?

Krok 1

Uruchom sklep z aplikacjami na swoim telefonie i wpisz w wyszukiwarce frazę „ProviGo”. Po zainstalowaniu aplikacji wymagana będzie jednorazowa aktywacja. Można jej dokonać na dwa sposoby: Samodzielnie lub z Doradcą Klienta.

rozwiń
Krok 2

Do aktywacji będzie potrzebny Twój numer PESEL oraz jedna z trzech danych związanych z Twoją pożyczką w Provident Polska: numer umowy pożyczki, data podpisania umowy lub kwota raty. Jeśli wszystkie dane będą się zgadzać, na Twój aktualny numer telefonu otrzymasz SMS z kodem, który należy wpisać i przejść dalej.

rozwiń
Krok 3

W kolejnym kroku nadaj czterocyfrowy kod PIN, którym od tej pory będziesz się logować do aplikacji ProviGo. Powtórz kod PIN aby go zapamiętać. Po pomyślnej aktywacji, jeżeli pożyczka jest już w systemie wyświetli się ekran startowy z krótkim przewodnikiem. Jeśli umowa jeszcze nie trafiła do systemu, to zostanie wyświetlony ekran oczekiwania.

rozwiń
Etapy aktywacji:
1
Zaakceptuj regulamin oraz zgodę marketingową
2
Kliknij „Rozpocznij aktywację”
3
Wybierz sposób „Samodzielnie”
4
Podaj Twój numer PESEL
5
Wybierz i wpisz jedną z trzech danych
6
Poczekaj na SMS z kodem, wpisz go i kliknij „Kontynuuj”
7
Nadaj kod PIN i powtórz go
8
Świetnie, aktywowałeś aplikację!
9
Możesz zacząć korzystać z ProviGo
1
2
3
Etapy aktywacji:
1
Zaakceptuj regulamin oraz zgodę marketingową
2
Kliknij „Rozpocznij aktywację”
3
Wybierz sposób „Samodzielnie”
4
Podaj Twój numer PESEL
5
Wybierz i wpisz jedną z trzech danych
6
Poczekaj na SMS z kodem, wpisz go i kliknij „Kontynuuj”
7
Nadaj kod PIN i powtórz go.
8
Świetnie, aktywowałeś aplikację!
9
Możesz zacząć korzystać z ProviGo

Najczęściej
zadawane pytania

Do czego służy aplikacja ProviGo?

Aplikacja ProviGo to kompleksowy kanał komunikacji między Klientem a Pożyczkodawcą - Provident Polska S.A. Za jej pomocą Użytkownik ma bieżący dostęp do wszelkich niezbędnych informacji związanych z przygotowaną przez Spółkę aktualną ofertą produktową oraz z posiadanymi pożyczkami i ubezpieczeniami, a także dokonanymi wpłatami. ProviGo to również dodatkowy sposób komunikacji między Klientem i jego Doradcą.

Na jakich telefonach działa aplikacja ProviGo?

Aplikacja działa na telefonach z oprogramowaniem Android (wersja 5.0 i nowsze) i iOS (wersja 9.3 i nowsze).

Jak aktywować aplikację ProviGo?

Aplikację możesz aktywować wyłącznie mając dostęp do Internetu, po uprzednim zainstalowaniu jej z oficjalnego sklepu z aplikacjami w Twoim telefonie. Aktywację można dokonać na dwa sposoby – z Doradcą Klienta (wymagane będzie przekazanie jedynie kodu Doradcy), lub Samodzielnie (wymagane podanie swoich danych identyfikacyjnych). Ostatnim krokiem aktywacji jest nadanie osobistego PIN-u, który będzie służyć każdorazowo do dostępu do aplikacji.

Kto może korzystać z aplikacji ProviGo?

Klienci posiadający pożyczkę w Providencie obsługiwaną przez Doradców Klienta oraz pożyczki online z umową zawartą po dniu 26.01.2022 r. mają możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności aplikacji. Osoby, które nie posiadają pożyczki, a zainstalują na swoim telefonie aplikację ProviGo, zaakceptują regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Aplikacji ProviGo i wyrażą niezbędne zgody marketingowe mogą zapoznać się z aktualną ofertą produktową Provident Polska oraz poinformować Doradcę Klienta o zainteresowaniu ofertą poprzez dostępny w aplikacji formularz zgłoszeniowy.

Skąd można pobrać aplikację ProviGo?

Aplikację można pobrać wyłącznie ze sklepu Google Play dla telefonów z systemem Android oraz ze sklepu AppStore dla telefonów z systemem iOS.

Ile kosztuje aplikacja ProviGo?

Aplikacja ProviGo jest darmowa.

Czy z aplikacji ProviGo mogą korzystać osoby poniżej 18 roku życia?

Ponieważ pożyczki Provident są dostępne jedynie od ukończenia 18 roku życia, z aplikacji mogą korzystać tylko osoby pełnoletnie.

Ile pożyczek mogę mieć widocznych w aplikacji ProviGo?

W aplikacji ProviGo Klient ma dostęp do wszystkich aktywnych pożyczek, czyli obecnie spłacanych, jak również do pożyczek zamkniętych, które zostały spłacone do 6 miesięcy wstecz od aktualnej daty.

Czy mogę w swojej aplikacji ProviGo zobaczyć pożyczkę członka rodziny?

Nie. Aplikacja ProviGo przeznaczona jest do obsługi pożyczek tylko jednego Klienta, który jest zalogowany do aplikacji. Nie ma możliwości pokazywania pożyczek innych Klientów.

Do czego służy funkcja „Przerwa w spłacie”?

Usługa „Przerwa w spłacie” umożliwia Klientowi przesunięcie w czasie dokonania tygodniowej lub miesięcznej spłaty raty pożyczki. Po wybraniu dostępnego w aplikacji tygodnia lub miesiąca spłaty, w którym Klient chciałby wnioskować o przesunięcie spłaty raty na później, system przesyła ten wniosek do Provident i po chwili informuje Klienta o akceptacji lub odrzuceniu tego wniosku. W przypadku akceptacji proces odbioru raty pożyczki w zawnioskowanym terminie zostaje przesunięty na termin późniejszy, a czas obowiązywania umowy pożyczki ulega odpowiedniemu wydłużeniu o liczbę tygodni lub miesięcy równą liczbie rat, których płatność została odroczona.

Czy poprzez aplikację ProviGo mogę dokonać płatności za ratę pożyczki?

Nie – aplikacja nie umożliwia przeprowadzania ani inicjowania jakichkolwiek płatności, nie umożliwia też dostępu do jakiegokolwiek rachunku płatniczego ani dokonywania jakichkolwiek czynności, które mogłyby wiązać się z ryzykiem oszustwa płatniczego Zgodnie z zawartą umową o pożyczkę płatności rat można dokonywać u Doradcy Klienta bądź przelewem na konto.

Zmieniam numer telefonu/kartę SIM w smartfonie. Co się stanie z aplikacją ProviGo?

Aplikacja będzie wciąż działać, ale proszę pamiętać o aktualizacji numeru telefonu w bazie danych Provident.

Czy dostęp do mojej aplikacji ProviGo będzie zabezpieczony?

Tak, w procesie aktywacji wymagane jest nadanie czterocyfrowego kodu PIN, którym trzeba będzie każdorazowo posługiwać się aby dostać się do aplikacji.

Czy mogę wnioskować o ubezpieczenie do pożyczki w aplikacji ProviGo?

Nie, na chwilę obecną aplikacja pokazuje aktualne i szczegółowe informacje na temat oferowanych ubezpieczeń, natomiast zakup ubezpieczenia jest możliwy w trakcie zawierania umowy pożyczki.

Jeśli dokonam spłaty raty – jak szybko otrzymam potwierdzenie w aplikacji ProviGo?

Potwierdzenie otrzymania do rozliczenia spłaty raty pojawi się w aplikacji natychmiast po zarejestrowaniu wpłaty przez Doradcę Klienta w systemach Provident.

Czy mogę prosić Doradcę o pomoc w zainstalowaniu aplikacji?

Tak, Doradca Klienta pomoże w zainstalowaniu aplikacji, a aktywacja ProviGo z Doradcą jest nawet sprawniejsza niż wykonana samodzielnie. W razie potrzeby zapraszamy również do kontaktu z Infolinią 600 400 150, gdzie można uzyskać fachową pomoc Konsultanta.

Czy warto korzystać z aplikacji ProviGo po spłacie pożyczki?

Tak, aplikacja ProviGo będzie wciąż doskonałym źródłem informacji o spłaconych pożyczkach oraz o pakietach ubezpieczeniowych i bieżących ofertach produktowych skierowanych do Klienta (pod warunkiem, że nie zostanie wycofana zgoda marketingowa).

Czy mogę wnioskować o pożyczkę poprzez aplikację ProviGo?

Aplikacja nie umożliwia złożenia właściwego wniosku o pożyczkę Aplikacja ProviGo jednak umożliwia zapoznanie się z pełną ofertą pożyczkową Provident dostępną dla Klienta (pod warunkiem wyrażenia niezbędnej zgody marketingowej), wybranie najbardziej dogodnej kwoty i okresu spłaty i wysłanie do Provident prośby o kontakt w sprawie zawarcia umowy pożyczki. Provident odpowie na nią w najkrótszym możliwym czasie, kontaktując się bezpośrednio z Klientem.

Czy aplikacja będzie mnie śledzić?

Nie, aplikacja ProviGo nie zbiera żadnych danych dotyczących lokalizacji Użytkownika.

Czy aplikacja jest bezpieczna dla mojego telefonu?

Tak, aplikacja ProviGo została stworzona z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, co potwierdziły wykonane testy.

Czy gdy zgubię telefon to ktoś będzie mógł podejrzeć moje pożyczki w Providencie?

Dostęp do informacji o posiadanych pożyczkach w aplikacji ProviGo zabezpieczony jest kodem PIN nadawanym samodzielnie przez Klienta podczas aktywacji aplikacji, który powinien być znany wyłącznie Klientowi. W związku z czym, jeśli kod PIN nie zostanie udostępniony przez Klienta innym osobom, to nie powinny one mieć dostępu do informacji zawartych w aplikacji na koncie Klienta. Dodatkowo zachęcamy do postępowania zgodnie z zasadami bezpiecznego korzystania z urządzeń mobilnych np. systematycznego aktualizowania aplikacji i systemu operacyjnego oraz stosowania blokady ekranu kodem PIN lub hasłem oraz nieudostępniania kodu PIN do aplikacji i do telefonu osobom trzecim. Więcej porad na temat bezpiecznego korzystania z internetu znaleźć można w materiale UKE: Poradnik.

Czy mogę zainstalować aplikację ProviGo również na tablecie?

Tak. Aplikacja ProviGo została stworzona przede wszystkim z myślą o telefonach komórkowych typu smartfon, jednak można z niej korzystać również na tabletach.

POKAŻ KOLEJNE

Masz pytania?

Skontaktuj się ze swoim

Doradcą Klienta

Zadzwoń pod nasz numer infolinii

600 400 150

Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora