Najczęściej zadawane pytania
| 1 |
Co to jest Pożyczka w Gotówce?
|
| 2 |
Co to jest Pożyczka na Konto?
|
| 3 |
Co zrobić w przypadku kiedy nie mogę spłacić raty w terminie?
|
| 4 |
Czy mam możliwość wcześniejszej spłaty?
|
| 5 |
Czy mogę uzyskać pożyczkę, choć wcześniej odmówiono mi pożyczki w banku lub w przypadku, gdy zostałem wpisany do rejestru dłużników np. BIK?
|
| 6 |
Na czym polega „Elastyczny Plan Spłat”?
|
| 7 |
Czy są jakieś dodatkowe opłaty oprócz tych zawartych w umowie?
|
| 8 |
Co charakteryzuje ofertę Provident Polska?
|
| 9 |
Co to jest Okresowa Przerwa w Spłacie?
|
| 10 |
Dlaczego powinienem wybrać Providenta?
|
| 11 |
Duże banki mają swoje oddziały w całej Polsce, dlaczego Provident ich nie ma?
|
| 12 |
Jak złożyć wniosek o pożyczkę?
|
| 13 |
Jaka jest Roczna Rzeczywista Stopa Oprocentowania pożyczki (RRSO)?
|
| 14 |
Jaką sumę mogę pożyczyć?
|
| 15 |
Jakie dokumenty są wymagane przy składaniu wniosku o pożyczkę?
|
| 16 |
Jakie są główne różnice pomiędzy pożyczką a kredytem?
|
| 17 |
Jakie będą koszty mojej pożyczki?
|
| 18 |
Jakie są warunki skorzystania z oferty?
|
| 19 |
Kiedy muszę zacząć spłacać swoją pożyczkę?
|
| 20 |
Na co Klienci przeznaczają pożyczkę zaciągniętą w Providencie?
|
| 21 |
Na jakich zasadach Provident udziela pożyczek?
|
| 22 |
Czy i na jakich zasadach można odstąpić od umowy pożyczki?
|
| 23 |
Na czym polega Gwarancja Zniesienia Obowiązku Spłaty?
|
| 24 |
W jaki sposób mogę złożyć reklamację lub sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych?
|
| 25 |
Znajoma powiedziała mi, że nie jest pewna Providenta, bo to taka trochę nietypowa instytucja finansowa. Co o tym sądzić?
|
| 26 |
Czy moje dane są bezpieczne?
|
| 27 |
Czy mogę zmienić nazwę użytkownika?
|
| 28 |
Co jeśli nie otrzymałem umowy o pożyczkę?
|
| 29 |
Zapomniałem hasła. Co teraz?
|
| 30 |
Czy mogę wystąpić o przyznanie pożyczki w Provident, jeśli mam już inną pożyczkę do spłacenia?
|
| 31 |
Kto może wystąpić o Pożyczkę przez Internet?
|
| 32 |
Dlaczego mój wniosek o Pożyczkę przez Internet został odrzucony?
|
| 33 |
Nie mam telefonu komórkowego – czy mogę złożyć wniosek o Pożyczkę przez Internet?
|
| 34 |
Czy mogę wystąpić o kolejną Pożyczkę przez Internet, jeszcze przed spłatą poprzedniej?
|
| 35 |
Czy mogę otrzymać więcej niż jedną Pożyczkę przez Internet?
|
| 36 |
Czy Pożyczka przez Internet może wpłynąć na mój rachunek w weekend?
|
| 37 |
Jak mam potwierdzić swój rachunek bankowy aplikując o Pożyczkę przez Internet?
|
| 38 |
Czym jest szybka weryfikacja?
|
| 39 |
Czym jest usługa AIS?
|
| 40 |
Czy szybka weryfikacja jest bezpieczna?
|
| 41 |
Czym zajmuje się firma AIS Gateway?
|
| 42 |
Jak skontaktować się z firmą AIS Gateway?
|
| 43 |
Jestem już po procesie aplikowania i weryfikacji. Kiedy wpłyną pieniądze?
|
| 44 |
A jeżeli rachunek bankowy, którego chcę użyć nie należy do mnie?
|
| 45 |
Jakie konkretnie dane pobierzecie?
|
| 46 |
Jakie dane będą potrzebne do wykonania weryfikacji?
|
| 47 |
Którego rachunku mam użyć do przesłania 1 zł w procesie weryfikacji?
|
| 48 |
Dlaczego mam potwierdzić swój rachunek bankowy?
|
| 49 |
Dlaczego mam zapłacić 1 złotówkę?
|
| 50 |
Czy mogę spłacić całkowicie Pożyczkę przez Internet wcześniej?
|
| 51 |
Czy ktoś inny może dokonać płatności za mnie?
|
| 52 |
Jak sprawdzić całkowitą kwotę do zapłaty Pożyczki przez Internet jaką będę musiał uregulować?
|
| 53 |
Co się stanie, jeżeli nie spłacę na czas Pożyczki przez Internet?
|
| 54 |
Gdzie mogę sprawdzić status Pożyczki przez Internet?
|
| 55 |
Czy otrzymam podpisany egzemplarz swojej umowy Pożyczki przez Internet?
|
| 56 |
Czy mogę się ubiegać o przesunięcie terminu spłaty Pożyczki przez Internet?
|
| 57 |
Czy mogę spłacić ratę przed terminem wynikającym z harmonogramu?
|
| 58 |
Czy mogę zmienić wcześniej zadeklarowany termin spłaty?
|
| 59 |
Czy sprawdzicie moją osobę w rejestrze dłużników?
|
| 60 |
Jak mam wybrać ofertę Pożyczki przez Internet?
|
| 61 |
Jak mam określić kwotę pożyczki i termin jej spłaty?
|
| 62 |
Ile mogę pożyczyć?
|
| 63 |
Jestem nowym klientem. Jak mam sprawdzić ile mogę pożyczyć?
|
| 64 |
Czy składam wniosek jedynie online?
|
| 65 |
Jakie dokumenty mam przygotować, aby złożyć aplikację?
|
| 66 |
Dlaczego warunkiem złożenia wniosku jest posiadanie telefonu komórkowego?
|
| 67 |
Jak mogę się z Wami skontaktować?
|
| 68 |
Procedura składania wniosku już za mną. Kiedy poznam Waszą decyzję?
|
| 69 |
Gdzie znajdę listę banków, na które mogę otrzymać Pożyczkę przez Internet?
|
| 70 |
Czy muszę podawać nazwę pracodawcy?
|
| 71 |
Czy będziecie kontaktować się z pracodawcą aby zweryfikować moje zatrudnienie?
|
| 72 |
Dlaczego Provident Polska SA sprawdza, czy mój numer PESEL jest zastrzeżony?
|
| 73 |
Co oznacza, że mój numer PESEL jest zastrzeżony?
|
| 74 |
Czy mogę otrzymać pożyczkę, gdy mój PESEL jest zastrzeżony?
|
| 75 |
Czy jeśli cofnę zastrzeżenie numeru PESEL to mogę go ponownie zastrzec?
|
| 76 |
Jak mogę cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL?
|