Co oferujemy?

  • Kartę kredytową z odnawialnym limitem kredytowym nawet do 10 000 zł
  • Natychmiastową wypłatę w gotówce nawet całego limitu kredytowego karty w czasie wizyty naszego Doradcy od razu w dniu zawarcia umowy
  • Wygodną formę obsługi zadłużenia dzięki comiesięcznym spłatom minimalnym
  • Możliwość używania karty i korzystania z limitu kredytowego w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz w bankomatach
  • Pobieranie opłat tylko za okres kiedy wykorzystywane są środki z rachunku karty
  • Wypłaty we wszystkich bankomatach w Polsce za 0 zł

Co zyskujesz?

  • Nowoczesne narzędzie płatniczo-kredytowe w postaci karty kredytowej Provi Smart wydawanej we współpracy z firmą Mastercard
  • Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure - większe bezpieczeństwo w czasie dokonywania zakupów w sklepach online dzięki jednorazowym kodom weryfikacyjnym sms, zapewniającym że to posiadacz karty dokonuje płatności w Internecie
  • Dostęp do usługi chargeback Mastercard - posiadacz karty ma prawo dzięki usłudze Mastercard ubiegać się o zwrot kwoty płatności dokonanej kartą ProviSmart w przypadku nieotrzymania zakupionego towaru lub usługi
  • Pierwsza wypłata w gotówce do wysokości całego przyznanego limitu kredytowego w czasie wizyty naszego Doradcy w dniu zawarcia umowy
  • Spłacone środki można ponownie wykorzystać dokonując transakcji w bankomacie lub w sklepie
  • Możliwość płatności bezgotówkowych w Internecie
  • Indywidualną obsługę Doradcy Klienta kiedy tego potrzebujesz
  • Łatwość obsługi swoich zobowiązań: spłaty przelewem lub w czasie wizyty Doradcy
  • Spłacanie każdej transakcji w 11 miesięcznych spłatach, których wysokość jest podana na comiesięcznym zestawieniu transakcji przesyłanych na adres email Klienta
  • Dostęp do informacji o transakcjach płatniczych, o kwotach i terminach spłat poprzez Infolinię oraz na przesyłanych co miesiąc zestawieniach operacji

 

Przykładowy schemat jak działa karta Provi Smart

Zgubiłeś lub skradziono Ci kartę? Jak najszybciej to zgłoś.

Jak możesz zablokować kartę:

Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 21:00
i w soboty od 9:00 do 17:00
przez Infolinię Centrum Obsługi Klienta
600 400 150 (koszt połączenia według taryfy operatora)

W pozostałych godzinach przez SMS.
Wyślij SMS na numer 573 503 073
o treści: Blokada.numertelefonu.data urodzenia
(w formacie dzień-miesiąc-rok)

Co dalej?

Karta zostaje zablokowana a Ty otrzymasz SMS z potwierdzeniem zablokowania karty.
Następnego dnia roboczego Konsultant Centrum Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą,
aby potwierdzić złożenie dyspozycji zablokowania karty.
Jeśli potwierdzisz jej złożenie Karta zostanie trwale zablokowana (zastrzeżona).

Jak otrzymam nową kartę?

Konsultant Centrum Obsługi Klienta w trakcie rozmowy zamówi dla Ciebie nową Kartę.