• Phone600 200 200

    Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora

Umowa
Na Odległość

to szybki i prosty sposób na zawarcie Umowy pożyczki bez wychodzenia z domu.

Graficzne przedstawienie procesu wnioskowania o pożyczkę

W trakcie jednej rozmowy telefonicznej możesz przejść przez pełen proces wnioskowania o pożyczkę wraz z przygotowaniem indywidualnej oferty oraz Umowy pożyczki.
Zapewniamy dostarczenie kwoty pożyczki do domu i umożliwiamy spłatę miesięcznych rat na konto bankowe lub u naszego pracownika pod Twoim adresem zamieszkania zgodnie z wybranym wariantem pożyczki.

Sprawdź, jak to działa

Jak to działa?

Drogi Kliencie,
jesteś już po rozmowie z naszym konsultantem. Przekazałeś nam dane, wyraziłeś niezbędne zgody i otrzymałeś od nas ofertę indywidualną. Teraz wystarczy poczekać na wizytę naszego pracownika.
Pamiętaj, aby wcześniej zapoznać się ze wzorem Umowy, do której link otrzymałeś SMS-em lub e-mailem.

Jak przygotować się do spotkania z naszym pracownikiem?
Co będzie potrzebne i jak będzie ono przebiegać?

  • Przygotuj wszystkie niezbędne do podpisania Umowy dokumenty, czyli dowód osobisty, dokument potwierdzający dochody (jeżeli jest wymagany) oraz dokument potwierdzający adres zamieszkania. Jeśli wszystko będzie się zgadzało, to od razu otrzymasz pożyczkę.
  • Dokumenty związane z zawarciem Umowy pożyczki, w tym podpisane przez Provident na mocy udzielonego przez Ciebie pełnomocnictwa (Umowa pożyczki, potwierdzenie złożenia wniosku pożyczkowego, potwierdzenie udzielenia pełnomocnictwa oraz formularz informacyjny), prześlemy do Ciebie listem poleconym.
  • Przypominamy, że raty spłacasz raz w miesiącu zgodnie z ustalonym harmonogramem spłat na konto podane w Umowie pożyczki lub u naszego pracownika pod Twoim adresem zamieszkania zgodnie z wybranym wariantem pożyczki.

Po tym wszystkim proces jest zakończony,
a Ty możesz z naszą pożyczką zrealizować swoje plany!

W przypadku pytań dotyczących
obsługi Umowy Na Odległość zadzwoń
600 200 200
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Dodatkowe informacje

Jak odstąpić od Umowy?

  • Od Umowy możesz odstąpić bez podania przyczyn w terminie maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania Umowy za pośrednictwem poczty.
  • Oświadczenie o odstąpieniu należy dostarczyć lub przesłać listem poleconym do oddziału lub siedziby Provident Polska SA. Skorzystaj z Formularza odstąpienia od Umowy, który jest załącznikiem do Umowy. Możesz również złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy pożyczki, które nie jest załączonym do Umowy Formularzem.

W jaki sposób zgłaszać
zastrzeżenia do Umowy?

  • Zastrzeżenie do treści wzoru Umowy pożyczki możesz zgłaszać telefonicznie lub mailowo do Biura Obsługi Klienta do momentu wypłaty kwoty pożyczki. Zgłoszenie przez Ciebie zastrzeżenia oznacza, że obie strony odstępują od Umowy (ze skutkiem od chwili jej zawarcia). 

Jak to działa?

Wypełnij wniosek online

Sprawdź i zaakceptuj swoją ofertę

Potwierdź swoje dane

Pieniądze otrzymasz przelewem


Obsługa Klienta

Numer telefonu: 600 200 200 Email: bok@provident.pl

FAQ

W razie jakichkolwiek wątpliwości tu znajdziesz odpowiedzi na Najczęściej Zadawane Pytania.

Co nas wyróżnia?

Jesteśmy zaufaną organizacją, która cieszy się 20-letnią historią pomagania swoim Klientom.