W trakcie jednej rozmowy
telefonicznej możesz przejść przez
pełen proces wnioskowania
o pożyczkę

chevron

wraz z przygotowaniem
indywidualnej oferty oraz
Umowy pożyczki.

chevron

Zapewniamy dostarczenie kwoty
pożyczki do domu i umożliwiamy
spłatę miesięcznych rat na konto
bankowe lub u naszego pracownika
pod Twoim adresem zamieszkania
zgodnie z wybranym wariantem
pożyczki.

W trakcie jednej rozmowy telefonicznej możesz przejść przez pełen proces wnioskowania o pożyczkę wraz z przygotowaniem indywidualnej oferty oraz Umowy pożyczki.

Zapewniamy dostarczenie kwoty pożyczki do domu i umożliwiamy spłatę miesięcznych rat na konto bankowe lub u naszego pracownika pod Twoim adresem zamieszkania zgodnie z wybranym wariantem pożyczki.

Pożyczka przez Internet

Jak to działa?


Drogi Kliencie, jesteś już po rozmowie z naszym konsultantem. Przekazałeś nam dane, wyraziłeś niezbędne zgody i otrzymałeś od nas ofertę indywidualną. Teraz wystarczy poczekać na wizytę naszego pracownika. Pamiętaj, aby wcześniej zapoznać się ze wzorem Umowy, do której link otrzymałeś SMS-em lub e-mailem.

Jak przygotować się do spotkania z naszym pracownikiem?

Co będzie potrzebne i jak będzie ono przebiegać?

1

Przygotuj wszystkie niezbędne do
podpisania Umowy dokumenty
, czyli
dowód osobisty, dokument
potwierdzający dochody (jeżeli jest
wymagany) oraz dokument
potwierdzający adres zamieszkania.
Jeśli wszystko będzie się zgadzało, to
od razu otrzymasz pożyczkę.

2

Dokumenty związane z zawarciem
Umowy pożyczki
,
w tym podpisane przez Provident na
mocy udzielonego przez Ciebie
pełnomocnictwa (Umowa pożyczki,
potwierdzenie złożenia wniosku
pożyczkowego, potwierdzenie
udzielenia pełnomocnictwa oraz
formularz informacyjny), prześlemy do
Ciebie listem poleconym.

3

Przypominamy, że raty spłacasz raz
w miesiącu
zgodnie z ustalonym
harmonogramem spłat na konto podane
w Umowie pożyczki lub u naszego
pracownika pod Twoim adresem
zamieszkania zgodnie z wybranym
wariantem pożyczki.

i

Po tym wszystkim proces jest zakończony, a Ty możesz z naszą pożyczką zrealizować swoje plany!

W przypadku pytań dotyczących obsługi
Umowy Na Odległość zadzwoń


600 200 200

* koszt połączenia wg taryfy operatora

* koszt połączenia wg taryfy operatora

Dodatkowe informacje

Jak odstąpić od Umowy?

  • Od Umowy możesz odstąpić bez podania przyczyn w terminie maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania Umowy za pośrednictwem poczty.
  • Oświadczenie o odstąpieniu należy dostarczyć lub przesłać listem poleconym do oddziału lub siedziby Provident Polska SA. Skorzystaj z Formularza odstąpienia od Umowy, który jest załącznikiem do Umowy. Możesz również złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy pożyczki, które nie jest załączonym do Umowy Formularzem.

W jaki sposób zgłaszać
zastrzeżenia do Umowy?

  • Zastrzeżenie do treści wzoru Umowy pożyczki możesz zgłaszać telefonicznie lub mailowo do Biura Obsługi Klienta do momentu wypłaty kwoty pożyczki.
  • Zgłoszenie przez Ciebie zastrzeżenia oznacza, że obie strony odstępują od Umowy (ze skutkiem od chwili jej zawarcia).

Przydatne dokumenty