Proces wnioskowania o pożyczkę
W trakcie jednej rozmowy
telefonicznej możesz przejść przez
pełen proces wnioskowania
o pożyczkę
wraz z przygotowaniem
indywidualnej oferty oraz
Umowy pożyczki.
Zapewniamy dostarczenie kwoty
pożyczki do domu i umożliwiamy
spłatę miesięcznych rat na konto
bankowe lub u naszego pracownika
pod Twoim adresem zamieszkania
zgodnie z wybranym wariantem
pożyczki.
W trakcie jednej rozmowy telefonicznej możesz przejść przez pełen proces wnioskowania
o pożyczkę wraz z przygotowaniem indywidualnej oferty oraz Umowy pożyczki.
Zapewniamy dostarczenie kwoty pożyczki do domu i umożliwiamy spłatę miesięcznych rat
na konto bankowe lub u naszego pracownika pod Twoim adresem zamieszkania
zgodnie z wybranym wariantem pożyczki.
Jak to działa?
Drogi Kliencie, jesteś już po rozmowie z naszym konsultantem. Przekazałeś nam dane, wyraziłeś niezbędne zgody i otrzymałeś od nas ofertę indywidualną. Teraz wystarczy poczekać na wizytę naszego pracownika. Pamiętaj, aby wcześniej zapoznać się ze wzorem Umowy, do której link otrzymałeś SMS-em lub e-mailem.
Jak przygotować się do spotkania z naszym pracownikiem?
Co będzie potrzebne i jak będzie ono przebiegać?
Przygotuj wszystkie niezbędne do
podpisania Umowy dokumenty, czyli
dowód osobisty, dokument
potwierdzający dochody (jeżeli jest
wymagany) oraz dokument
potwierdzający adres zamieszkania.
Jeśli wszystko będzie się zgadzało, to
od razu otrzymasz pożyczkę.
Dokumenty związane z zawarciem
Umowy pożyczki,
w tym podpisane przez Provident na
mocy udzielonego przez Ciebie
pełnomocnictwa (Umowa pożyczki,
potwierdzenie złożenia wniosku
pożyczkowego, potwierdzenie
udzielenia pełnomocnictwa oraz
formularz informacyjny), prześlemy do
Ciebie listem poleconym.
Przypominamy, że raty spłacasz raz
w miesiącu zgodnie z ustalonym
harmonogramem spłat na konto podane
w Umowie pożyczki lub u naszego
pracownika pod Twoim adresem
zamieszkania zgodnie z wybranym
wariantem pożyczki.
Po tym wszystkim proces jest zakończony, a Ty możesz z naszą pożyczką zrealizować swoje plany!
W przypadku pytań dotyczących obsługi
Umowy Na Odległość zadzwoń
* koszt połączenia wg taryfy operatora
* koszt połączenia wg taryfy operatora
Dodatkowe informacje
Jak odstąpić od Umowy?
- Od Umowy możesz odstąpić bez podania przyczyn w terminie maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania Umowy za pośrednictwem poczty.
- Oświadczenie o odstąpieniu należy dostarczyć lub przesłać listem poleconym do oddziału lub siedziby Provident Polska SA. Skorzystaj z Formularza odstąpienia od Umowy, który jest załącznikiem do Umowy. Możesz również złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy pożyczki, które nie jest załączonym do Umowy Formularzem.
W jaki sposób zgłaszać
zastrzeżenia do Umowy?
- Zastrzeżenie do treści wzoru Umowy pożyczki możesz zgłaszać telefonicznie lub mailowo do Biura Obsługi Klienta do momentu wypłaty kwoty pożyczki.
- Zgłoszenie przez Ciebie zastrzeżenia oznacza, że obie strony odstępują od Umowy (ze skutkiem od chwili jej zawarcia).