Ubezpieczenie

ProviZdrowie
ProviZdrowie Plus

  • wsparcie finansowe w przypadku min. Złamania kości i Pobytu w szpitalu
  • w zakresie wybrane świadczenia Assistance medycznego (np. Diagnostyka laboratoryjna z dojazdem do pacjenta lub Refundacja leków
  • w przypadku ProviZdrowie Plus z ubezpieczenia korzystasz Ty i wskazana osoba bliska
 
 
/ Ubezpieczenia / ProviZdrowie, ProviZdrowie Plus

Co warto wiedzieć?

Wiek

Wiek

W przypadku ProviZdrowie Plus osoba bliska powinna mieć: Dziecko - ukończony 1. rok życia i nieukończone 18 lat. Rodzic albo partner/małżonek - ukończone
18 lat i nieukończone 75 lat oraz mieć adres zamieszkania w Polsce.

Pobyt w szpitalu

Pobyt w szpitalu

W przypadku konieczności hospitalizacji towarzystwo zapewni Tobie świadczenie finansowe za każdy dzień pobytu w szpitalu, licząc od 3. dnia pobytu.

Lista medyczna

Świadczenia assistance medycznego

W razie nieoczekiwanych zdarzeń losowych towarzystwo zapewni organizację i pokrycie kosztów wybranych świadczeń assistance medycznego

Jak długo trwa ochrona?

 
Zawarcie umowy ubezpieczenia

Początek ochrony z tytułu nieszczęśliwych
wypadków Początek ochrony z tytułu Pobytu
na oddziale intensywnej opieki medycznej
(OIOM/OIT)

1. dzień
Zawarcie umowy ubezpieczenia

Początek ochrony z tytułu Pobytu w szpitalu z innych powodów niż NW oraz zdarzeń assistance medycznego

14. dzień

3 kroki do skorzystania z ubezpieczenia

Upewnij się, że zdarzenie jest objęte ochroną ubezpieczeniową. Można to sprawdzić we Wnioskopolisie, w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU) albo dzwoniąc na infolinię UNIQA 22 599 95 22.
(Koszt połączenia zgodny z taryfa operatora)
1

Wypełnij wniosek online

Wniosek online

lub wypełnij wniosek papierowy, który znajduje się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia

(Dokument do pobrania poniżej)

2

Wyślij wniosek oraz niezbędne dokumenty

do: UNIQA TU S.A, ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa, z dopiskiem: Obszar Bancassurance.

(Nie dotyczy wniosku online)

3

Poczekaj na decyzję

Po rozpatrzeniu wniosku UNIQA podejmie decyzję dotyczącą świadczenia i poinformuje Cię o tym.

icon

Chcesz skorzystać ze świadczeń assistance medycznego?

Zadzwoń pod numer 22 564 06 45

(Całodobowa infolinia medyczna 7 dni w tygodniu.
Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Osoba trzymająca kubek kawy przy laptopie
Osoba trzymająca kubek kawy przy laptopie

Informacja dotycząca
agenta ubezpieczeniowego

  1. Agent ubezpieczeniowy Provident Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4a (00-189), dalej: Provident Polska
  2. Provident Polska działa jako agent ubezpieczeniowy i wykonuje czynności agencyjne na rzecz i w imieniu następujących zakładów ubezpieczeń:
    • UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. z siedzibą w Warszawie (00-867), ul. Chłodna 51;
    • UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie (00-867), ul. Chłodna 51;
  3. Provident Polska wpisany jest do rejestru agentów pod numerem 11235060/A. Rejestr dostępny jest na stronie internetowej pod adresem https://rpu.knf.gov.pl/. Wpis do rejestru agentów można sprawdzić, wchodząc na stronę internetową Komisji Nadzoru Finansowego pod adres https://rpu.knf.gov.pl/ i wpisując wymagane dane, tj. numer wpisu oraz nazwę agenta.
  4. W związku z proponowanym zawarciem umowy ubezpieczenia, na podstawie zawartych z powyższymi zakładami ubezpieczeń umów agencyjnych Provident Polska otrzymuje od ww. zakładów ubezpieczeń wynagrodzenie w formie prowizji uwzględnionej w kwocie składki ubezpieczeniowej oraz może otrzymywać dodatkowe wynagrodzenie na zasadach określonych w umowie agencyjnej, którego otrzymanie uzależnione jest od wskaźników wskazanych w umowie agencyjnej.
  5. Klient ma prawo do złożenia reklamacji i wniesienia skargi oraz możliwość złożenia wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w sposób określony właściwymi przepisami prawa, między innymi poprzez:
    • podjęcie próby rozstrzygnięcia ewentualnego sporu w drodze mediacji do Miejskiego Rzecznika Konsumenta lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta lub organizacji konsumenckich, w tym Federacji Konsumentów (poprzez zwrócenie się do tych podmiotów z wnioskiem o podjęcie postępowania mediacyjnego);
    • skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (zgodnie z art. 36 lub 37 ustawy o Inspekcji Handlowej) poprzez przesłanie wniosku do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w postaci i na adres wskazany na stronie internetowej wojewódzkiego inspektoratu inspekcji handlowej albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej w postaci i na adres wskazany na stronie internetowej wojewódzkiego inspektoratu inspekcji handlowej;
    • wystąpienie z wnioskiem do Rzecznika Finansowego w celu rozpatrzenia sprawy lub przeprowadzenia postępowania polubownego zgodnie z Ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016r.
lub w sposób wskazany przez Towarzystwo w umowie ubezpieczenia zawieranej z Klientem.
Reklamacje można składać w następujący sposób:
  • w zakresie związanym z udzieloną ochroną ubezpieczeniową przez UNIQA TU S.A. lub UNIQA TUnŻ S.A.:
    1. ustnie – telefonicznie pod numerem telefonu 22 599 95 22 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) albo osobiście podczas wizyty w jednostce odpowiednio UNIQA TU S.A. lub UNIQA TUnŻ S.A.;
    1. w formie elektronicznej poprzez formularz na stronie uniqa.pl/reklamacje;
    1. w formie pisemnej – osobiście w siedzibie odpowiednio UNIQA TU S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa lub UNIQA TUnŻ S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa albo drogą pocztową na ten adres, z dopiskiem: Obszar Bancassurance i Programy Partnerskie.
    1. na adres doręczeń elektronicznych, o którym mowa w ustawie z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (adres to: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.: AE:PL-71235-46013-CSHSF-26, UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.: AE:PL-75623-64271-BRDJV-27).
  • w zakresie niezwiązanym z udzieloną ochroną ubezpieczeniową reklamacje bądź skargi klient ma prawo składać bezpośrednio u agenta ubezpieczeniowego:
    1. ustnie – telefonicznie pod numerem 22 320 49 55 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora);
    1. w postaci elektronicznej na adres e-mail: bok@provident.pl;
    1. w formie pisemnej – drogą pocztową na adres Provident Polska S.A. ul. Inflancka 4a, 00-189 Warszawa;
    1. na adres do doręczeń elektronicznych wpisany do bazy adresów elektronicznych Providenta: AE:PL-78988-31223-SAFDT-23.
  1. Provident Polska nie posiada akcji ani udziałów żadnego zakładu ubezpieczeń uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu ani też żaden zakład ubezpieczeń nie posiada akcji/ udziałów Provident Polska uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu/ zgromadzeniu wspólników.

Dokumenty do pobrania

Link do OWU

Pobierz

Karta produktu

Pobierz

W ramach ubezpieczenia ProviŻycie, ProviŻycie Premium ochrona jest świadczona przez UNIQA TUnŻ S.A. z siedzibą w Warszawie (00-867) przy ul. Chłodnej 51. W ramach ubezpieczenia ProviZdrowie, ProviZdrowie Plus oraz w ramach Ubezpieczeń komunikacyjnych ochrona jest świadczona przez UNIQA TU S.A. z siedzibą w Warszawie (00-867) przy ul. Chłodnej 51. W ramach ubezpieczenia ProviŻyj Zdrowo oraz ŻyjZdrowo Plus, ochrona jest świadczona przez UNIQA TUnŻ S.A. z siedzibą w Warszawie (00-867) przy ul. Chłodnej 51 oraz przez UNIQA TU S.A. z siedzibą w Warszawie (00-867) przy ul. Chłodnej 51. 
Provident Polska SA jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych pod numerem RAU 11235060/A.
Wszelkie prawa zastrzeżone dla Provident Polska S.A. z siedzibą przy ul. Inflanckiej 4A, 00-189 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000009389, zarejestrowana jako podatnik pod numerem NIP 525-15-71-292, o kapitale zakładowym w wysokości 142 900 000, 00 zł, który został wpłacony w całości. Numer wpisu do rejestru małych instytucji płatniczych: MIP131/2022, organ nadzoru: Komisja Nadzoru Finansowego, ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa. Provident Polska S.A. przestrzega Zasad Ładu Korporacyjnego dla Instytucji Nadzorowanej wydanych przez KNF.