Co obejmuje ubezpieczenie?
Rodzaj zdarzenia
Pakiet Provi Życie
Śmierć
8 500 zł
Poważne zachorowanie
5 500 zł
Diagnoza nowotworu złośliwego
Typ I – 12 000 zł
Typ II – 1 200 zł
Diagnoza nowotworu przedinwazyjnego
1 200 zł
Druga Opinia Medyczna
Tak
Szczegółowe informacje, sumy ubezpieczenia oraz wykaz nowotworów typu I i II znajdują się w OWU oraz Załączniku do OWU. Provident Polska SA jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych pod numerem RAU 11235060/A.
Co warto wiedzieć o
Pakiecie Provi Życie
Wiek
Z ubezpieczenia może
skorzystać każdy, kto mieszka
w Polsce i nie ukończył 75. roku życia.
Wsparcie finansowe
Osoba zawierająca umowę
ubezpieczenia powinna złożyć
oświadczenie o stanie zdrowia.
Płatność składki
Dzięki ubezpieczeniu
możesz uzyskać m.in. świadczenie
w przypadku diagnozy nowotworu
Jak długo trwa
ochrona?
W przypadku zawarcia konsumenckiej umowy pożyczki ubezpieczenie obowiązuje przez cały okres, na który została zawarta umowa, w pozostałych przypadkach przez 12 miesięcy. Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się dzień po dniu zawarcia umowy ubezpieczenia*.
Możesz zawrzeć umowę ubezpieczenia bez zawierania umowy pożyczki.
Zawarcie umowy ubezpieczenia
dzień 0.
30. dzień
początek ochrony z powodu poważnego zachorowania, diagnozy nowotworu przedinwazyjnego lub złośliwego oraz drugiej opinii medycznej
1. dzień
Początek ochrony z tytułu śmierci
Koniec ochrony ubezpieczen-
iowej
* Dotyczy umowy ubezpieczenia zawartej z konsumencką umową pożyczki. Szczegółowe informacje znajdują się w OWU dla Klientów Providenta.
Ile kosztuje ubezpieczenie?
Pakiet
Provi Życie
6 zł
wysokość stawki
tygodniowej
25 zł
wysokość stawki
miesięcznej
Wysokość składki zależy od okresu ubezpieczenia, na jaki jest zawierana umowa ubezpieczenia, oraz wybranego ubezpieczenia i jest obliczana na podstawie powyższych stawek. Składka jest płatna jednorazowo w zależności od okresu ochrony ubezpieczeniowej.
Jak skorzystać
z ubezpieczenia?
Upewnij się, że zdarzenie jest objęte ochroną ubezpieczeniową. Można to sprawdzić we Wnioskopolisie,
w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU) albo dzwoniąc na infolinię UNIQA 22 599 95 22.
(Dokumenty do pobrania poniżej)
Wypełnij wniosek online
o wypłatę świadczenia
lub wypełnij wniosek papierowy, który znajduje się w Ogólnych
Warunkach Ubezpieczenia
(Dokument do pobrania poniżej)
Wyślij wniosek oraz
niezbędne dokumenty
do: UNIQA TUnŻ S.A, ul.
Chłodna 51, 00-867
Warszawa, z dopiskiem:
Obszar Bancassurance.
(Nie dotyczy wniosku online)
Po rozpatrzeniu wniosku
UNIQA podejmie decyzję
dotyczącą świadczenia.
Chcesz skorzystać Nowotworowej Platformy Informacyjnej lub potrzebujesz świadczenia medycznego?
Zadzwoń pod numer 22 575 95 97
(Całodobowa infolinia medyczna 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).
Informacja dotycząca
agenta ubezpieczeniowego
-
Agent ubezpieczeniowy Provident Polska SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4a (00-189), dalej: Provident Polska.
-
Provident Polska działa jako agent ubezpieczeniowy i wykonuje czynności agencyjne na rzecz następujących zakładów ubezpieczeń:
-
UNIQA TU S.A. z siedzibą w Warszawie (00-867), ul. Chłodna 51;
-
UNIQA TUnŻ S.A z siedzibą w Warszawie (00-867), ul. Chłodna 51.
-
-
Provident Polska wpisany jest do rejestru agentów pod numerem 11235060/A. Rejestr dostępny jest na stronie internetowej pod adresem https://au.knf.gov.pl/Au_online/.
Wpis do rejestru agentów można sprawdzić, wchodząc na stronę internetową Komisji Nadzoru Finansowego pod adres https://au.knf.gov.pl/Au_online/ i wpisując wymagane dane, tj. numer wpisu oraz nazwę agenta.
-
Provident Polska nie ma akcji ani udziałów żadnego zakładu ubezpieczeń uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu ani też żaden zakład ubezpieczeń nie ma akcji/ udziałów Provident Polska uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu/ zgromadzeniu wspólników.
-
W związku z proponowanym zawarciem umowy ubezpieczenia Provident Polska otrzymuje następujące wynagrodzenie:
-
prowizję
-
dodatkowe wynagrodzenie na zasadach określonych w umowie agencyjnej, którego otrzymanie uzależnione jest od wskaźnika jakości portfela.
-
-
Klient ma prawo do złożenia reklamacji i wniesienia skargi oraz możliwość złożenia wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w sposób określony właściwymi przepisami prawa lub w sposób wskazany przez Towarzystwo w umowie ubezpieczenia zawieranej z Klientem. Reklamacje można składać w następujący sposób:
-
ustnie – telefonicznie pod numerem telefonu 22 599 95 22 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) albo osobiście podczas wizyty w jednostce odpowiednio UNIQA TU S.A. lub UNIQA TUnŻ S.A.;
-
w formie elektronicznej poprzez formularz na stronie uniqa.pl/reklamacje;
-
w formie pisemnej – osobiście w siedzibie odpowiednio UNIQA TU S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa lub UNIQA TUnŻ S.A, ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa albo drogą pocztową na ten adres, z dopiskiem: Obszar Bancassurance i Programy Partnerskie.
-
Jak się ubezpieczyć?
To proste!
Skontaktuj się ze swoim Doradcą Klienta
Skontaktuj się z naszą Infolinią: 600 400 118
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora